REGULAMIN
1. Regulamin określa rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną oraz określa zasady
współpracy pomiędzy Drukarnią AQUZA P. Cybulski, D. Cybulska s.c.
z siedzibą przy ul. Kętrzyńskiej 29, 51-413 Wrocław, NIP 898-21-09-486
strona internetowa www.aquza.pl, poczta@aquza.pl
a składającym zamówienie, zwanym w dalszej części Zamawiającym.
2. Regulamin określa sposoby:
- dokonywania wycen,
- dostarczania plików do nadruku,
- warunki składania zamówień,
- przystąpienie do realizacji zamówienia,
- zasady składania reklamacji.
Użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć następująco:
Zamawiający/Klient - podmiot dokonujący zakupu dobra na rzecz własnej konsumpcji lub w celu dalszej dystrybucji, oraz nabywający prawa do jej własności. Klientem są osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki administracji publicznej dokonujące zakupów towarów i usług oferowanych na rynku.
Poczta elektroniczna - usługa dostępna w sieciach komputerowych. Polega na przesyłaniu informacji w postaci różnego rodzaju plików, tekstowych lub graficznych do osób, które są identyfikowane przez specjalne adresy e-mail.
Strona internetowa (pojedyncza) - to dokument (treść, obraz) udostępniony w sieci Internet, połączona z innymi stronami, tworzy tzw. witrynę internetową lub serwis internetowy.
3. Wycena:
3.1. Wycena usługi odbywa się każdorazowo na podstawie informacji przesłanej przez zainteresowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej i powinien zawierać:
- opis słowny określający gotowy produkt,
- załączony projekt graficzny ( najlepiej w wersji wektorowej Corel Draw X8)
- umiejscowienie nadruku - najlepiej wizualizacja rozmieszczenia nadruków,
- wymiar nadruku np. szer. 10 cm x wys. 5 cm,
- ilość nadruków np. 50 nadruków na koszulkach i 50 nadruków na bluzach,
- ilość kolorów nadruku,
- rodzaj i kolor odzieży, na której ma być wykonany nadruk np. koszulki, bluzy, w celu ustalenia czy nadruk sitem jest do wykonania,
- informację o pakowaniu odzieży w pojedyncze woreczki,
- ilość zmian koloru nadruku np. z białego na czerwony.
3.2. Drukarnia AQUZA zastrzega sobie prawo do zmiany ceny usługi, przed jej realizacją, w przypadku zaistnienia okoliczności nie podanych przez Zamawiającego podczas zapytania o cenę. O wszelkich zmianach klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do realizacji usługi, drogą e-mailową.
3.3 Wycena jest bezpłatna nie zobowiązuje do złożenia zamówienia.
4. Pliki do nadruku należy dostarczyć:
- dla grafik wektorowych w formacie Corel Draw wersja do X8, projekt powinien być w skali 1:1, wszystkie czcionki z nadruku należy zamienić na krzywe, dołączyć należy wizualizację w JPG, by upewnić się , że nie wystąpiły nieprawidłowości.
- pliki przesłane w innych formatach wymagają konsultacji, czy da się na ich podstawie wykonać nadruk.
- kolory nadruku muszą być określone zgodnie ze wzornikiem Pantone, w przypadku braku określenia kolorów ze wzornika Pantone, Drukarnia Aquza dobiera kolory tak jak widzi na jednym z monitorów w drukarni.
Nie akceptujemy kolorów podanych innych wzornikach niż Pantone C lub UC.
5. Warunki składania zamówień:
5.1. Zamówienia składane są za pośrednictwem poczty elektronicznej poczta@aquza.pl lub osobiście w siedzibie Drukarni AQUZA, ul. Kętrzyńska 29, 51-413 Wrocław, przez osoby posiadające stosowne upoważnienie do reprezentacji Zamawiającego.
5.2. Zamówienie musi zawierać dane Zamawiającego tj.
- Nazwa i adres
- NIP
- sposób dostarczenia i odbioru odzieży pod nadruk,
- telefon kontaktowy, adres e-mail,
- dokładne określenie przedmiotu zamówienia przygotowane zgodnie z wyżej wymienionymi wytycznymi.
6. Do realizacji zamówienia przystępujemy gdy:
6.1. Zamawiający prześle wiadomość e-mail lub osobiście przekaże pełne zamówienie dokładnie określając szczegóły zamówienia (tj. określi wybraną odzieżą, rozmiary wraz z krojami, kolorystyką, wielkością nadruków, umiejscowieniem nadruków) oraz poprawnie przygotowanymi plikami graficznych do znakowania.
6.2. Klient dokona pełnej przedpłaty za zamówienie.
6.3. Przystąpienie do realizacji zamówienia bez spełnienia powyższych punktów nie będzie możliwe.
6.4.Termin realizacji podany przy wycenie będzie liczony od momentu spełnienia wszystkich powyższych punktów.
6.5. Wszystkie materiały dostarczone do Drukarni Aaquza są własnością Klienta. Klient składając zamówienie oświadcza, że posiada wszelkie prawa autorskie do wykonywanych wzorów graficznych/logotypów.
6.6. Przy pierwszym zamówieniu każdego wzoru do nadruku przygotowana jest matryca drukarska. Koszty pierwszego przygotowania matryce określone są w cenniku. Matryca pozostaje własnością Drukarni Aquza i nie jest przekazywana Klientowi. Matryca jest przechowywana przez Drukarnię AQUZA bezterminowo. Przy ponowieniu zamówienia identycznego wzoru, Klient nie ponosi ponownie kosztu jej przygotowania.
6.7. Odzież/wykrój/ torba do nadruku dostarczana jest przez Zamawiającego.
6.7. Istnieje możliwość zamówienia odzieży w Drukarni Aquza, jednak wymaga to wcześniejszego uzgodnienia ze względu na dostępność odzieży, akceptację ceny za towar.
6.8. Zamówienie odzieży w Drukarni Aquza wiąże się z dokonaniem 100% przedpłaty za zamówienie, zgodnie z przesłaną wyceną.
6.9. Drukarnia Aquza nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku opóźnienia realizacji zamówienia, jeśli opóźnienie nie będzie dłuższe niż 4 dni robocze.
6.10. Złożenie zamówienia w świetle przepisów prawa polskiego jest rozumowane jako zawarcie umowy.
6.11. Koszty transportu pokrywa Zamawiający.
6.12. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych paczki, Zamawiający jest zobowiązany do sporządzenia wraz z przewoźnikiem protokołu oraz powiadomienia o tym fakcie Drukarni AQUZA na adres e-mail poczta@aquza.pl . Niespisanie protokołu spowoduje brak możliwości uwzględnienia reklamacji.
6.13.Zamawiającemu nie przysługuje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, kiedy zamówienie dotyczy znakowania.
7. Zasady składania reklamacji
7.1. Każdy klient ma prawo do składania reklamacji w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zawartą umową.
Reklamację należy złożyć w terminie 14-stu dni kalendarzowych liczonych od dnia odebrania towaru. Pismo z reklamacją należy wysłać wiadomość e-mail na adres poczta@aquza.pl lub listownie na adres firmowy, podając szczegółowy opis reklamowanego towaru wraz z dokładnym opisem czego dotyczy reklamacja
7.2. Zamówienie może podlegać reklamacji tylko i wyłącznie jeśli różnica wielkości, gramatury oraz kroju odzieży będzie większa niż +/- 5%.
W przypadku różnicy w umiejscowieniu, dokładności odwzorowania wzoru, kolorystycznej oraz wielkościowej nadruku, gdy wykroczy poza zakres +/- 10%. Powyższe obostrzenia wynikają ze specyfiki procesu produkcyjnego.
7.3. Odpowiedź na reklamacje Zamawiającego zostanie wysłana w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego Drukarnia Aquza dokona wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych , a nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
7.4. Zamawiający ma prawo reklamować wyłącznie niepoprawnie wykonany nadruk lub uszkodzoną odzież reklamową. Część towaru, która nie posiada wad nie może zostać zwrócona.
Drukarnia AQUZA nie przyjmuje roszczeń odnośnie towaru, który jest zgodny z umową , jeżeli:
- towar posiada właściwości , które zostały uzgodnione i zaakceptowane w procesie składania zamówienia;
- reklamacji nie podlegają różnice kolorystyczne nadruków,
- reklamacji nie podlega brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym
- reklamacji nie podlegają różnice kolorystyczne zakupionej odzieży względem kolorów zaprezentowanych we wzorniku. Jest to podyktowane tym, iż nie jest możliwe odwzorowanie realnych kolorów na monitorze czy na papierze. Nazwy kolorów są indywidualnymi nazwami nadanymi przez producenta odzieży, każdy producent posiada inne.
Reklamowany towar należy niezwłocznie przesłać na adres Drukarni AQUZA, ul. Kętrzyńska 29, 51-413 Wrocław.
7.5. Klientowi nie przysługuje prawo reklamowania błędnie wykonanego nadruku na odzieży w przypadku gdy zdobienie będzie wykonywane na towarze klienta. Jest to podyktowane podwyższonym ryzykiem związanym z nieznajomością materiału, na którym będzie wykonywany nadruk, co wiąże się z możliwością różnego rodzaju uszkodzeń (np. przypalenia materiału podczas wygrzewania nadruku w prasach transferowych lub w tunelach suszących, farbowaniem materiału itp.).
7.6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wykonana zostanie naprawa reklamowanego towaru.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Każdy Klient składający zamówienie w firmie Drukarnia Aquza oświadcza, że zapoznał się i w pełni akceptuję powyższy regulamin.
8.2 Regulamin dostępny jest na stronie internetowej firmy www.aquza.pl.
Na żądanie klienta Regulamin zostanie wysyłany pocztą elektroniczną lub wydrukowany i przekazany w formie papierowej klientowi
8.3. Drukarnia AQUZA zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany obowiązują od dnia publikacji na stronie internetowej. Korzystanie z usług Drukarni AQUZA, po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację.
|
|